divendres, 1 de novembre del 2019

Gamificació a l'institut de Flix

La gamificació torna a les aules de l'institut de Flix. En aquesta ocasió la Història i la Tecnologia es posen d'acord per a fer un petit projecte en el qual, a través de la gamificació, l'alumnat aprengui i consolidi aspectes relacionats amb la història tot creant els seus propis jocs de tauler.
Al taller de tecnologia, en petits grups, es van dissenyar i es van construir els jocs de tauler i, posteriorment a l'aula, es van presentar tots i cadascun dels jocs i l'alumnat va poder-hi jugar.  
Per avaluar les creacions es va fer una rúbrica que tenia en compte:
  1. presentació i disseny
  2. materials que complementaven el joc (regles, fitxes, targes, daus...)
  3. correcció històrica (que no hi hagués errors històrics, coherència i rigor històric)
Podeu veure més imatges a ILERCAVONA, bloc d'història de l'alumnat de 1r d'ESO de l'institut de Flix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada