dimarts, 13 de novembre del 2018

Gamificació a l'aula (05): Dos exemples a l'àrea d'història de l'institut de Flix

VIATJA EN EL TEMPS
Creadors: Mary Rose Sattock, David Pujals Sans, Chaimaa Chemlal i Osama Ghaddari Ghaddari
Normes :
  1. Màxim 8 persones 
  2. Quan fas una pregunta malament tes de posar 2 caselles darrere, i si els fas bé avances 2 caselles.
  3. Si et toca una carta de pregunta que posa (ves a la cabanya) has d’anar a la cabanya i no pots surti fins que et toca un 6, la cova 4 i el Dalman 2
  4. Si te posa en una casella de pregunta tens de agafar una carta de pregunta.

BINGO PREHISTÒRIC
Creadors: Hugo Bielsa Millán, Boujemaa Chellay Tachellait, Sara Danta En Negraji, Laia Garcia Gironès, Owen Reece Williams i Jimmy Ruiz Astudillo
MATERIAL: Cartes amb 5 noms relacionats amb la prehistòria cadascuna, llapis per marcar els noms que han dit, un full indicant quin nombre és cada paraula i un bingo.
NOMBRE DE JUGADORS: segons quantes cartes hi hagi.
EXPLICACIÓ DEL JOC:
  1. Una persona s’encarrega de girar la roda i anar dient els números, i una altra persona segons el número que es diu mira la paraula què és i la diu fort.
  2. Els altres jugadors han d’anar marcant a la carta les paraules que van dient  i quan han dit les 5 que hi ha a la carta han de dir “BINGO”.
  3. Guanya la persona que diu bingo abans.
Trobareu més informació i imatges al bloc:  ilercavona.blogspot.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada